Hágen Timea Katalin felmentve.

Hágen Timea Katalin felmentve a MODELLO Módszertani és Képzési Intézetnél.
A képzési intézet vezetését Fülöp Henrik intézetvezető látja el. 

Hágen Timea felmentve a MODELLO Módszertani és Képzési Intézetnél.A képzési intézet vezetését Fülöp Henrik intézetvezető látja el. 

 A képzési intézet vezetését Fülöp Henrik intézetvezető látja el. 

Fülöp Henrik: „Az Oktatás Megújításának Motorja a Modello Intézet lehet!”

2023 – 2025 MODELLO. A modern világban az oktatás és a képzés folyamatos fejlődésen megy keresztül. Az új technológiák megjelenése, a társadalmi változások és az egyre gyorsuló tempó mind új kihívások elé állítják az oktatási rendszereket, erőforrásokat. Ahhoz, hogy lépést tudjanak tartani a változásokkal, szükség van innovatív gondolkodásra és a jelenlegi fejlődési irányok figyelembevételére.
Ebben a kontextusban Fülöp Henrik jelentős szerepet játszik, mint a Modello Módszertani és Képzési Intézet új vezetője.
Fülöp Henrik az oktatás terén elért eredményei és tapasztalatai miatt vált kiválasztottá. Az új intézményvezető szilárdan hisz abban, hogy az oktatásnak át kell alakulnia annak érdekében, hogy a jövő kihívásainak megfeleljen.
Elképzelései egy teljesen új irányt hoznak az oktatás, képzés (köz- és felsőoktatás, valamint felnőttképzés) és az azokhoz kapcsolódó folyamatok centralizációjában és konszolidációjában.

Az egyik legfontosabb alapelv, amelyre Fülöp Henrik építi vízióját, az innováció.
Az új intézményvezető szilárd meggyőződéssel vallja, hogy az oktatásnak és a képzésnek folyamatosan alkalmazkodnia kell az új technológiákhoz és fejleményekhez. Ezért a Modello Intézetben az innováció kulcsfontosságú tényezővé válik. Fülöp Henrik szorgalmazza az újító szemléletmód kialakítását mind az oktatók, mind pedig a diákok körében. Úgy véli, hogy az innovatív gondolkodás ösztönzése és az új technológiák oktatási célokra történő hatékony felhasználása nélkülözhetetlen a jövőbeni sikerek eléréséhez.

A másik kulcsfontosságú elv Fülöp Henrik elképzeléseiben a centralizáció és a konszolidáció. Az oktatási rendszerben gyakran tapasztalható a szigetelődés és a szervezetlenül működő szegmensek jelenléte. Fülöp Henrik célja, hogy ezeket a problémákat megoldja, így a Modello Intézet stratégiai együttműködő partnerként, kivitelezőként jelenik meg a jövő oktatási területein…
Modello Módszertani és Képzési Intézet

 

 

 

A bejegyzés kategóriája: Nincs kategorizálva
Kiemelt szavak: , , , , , , , , , , .
Közvetlen link.